گل دوم الاتحاد تیری به قلب ما بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۵۳
    کد خبر :590064

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با بیان اینکه پشت دروازه‌بان تیمش باوجود اشتباه در دریافت گل مقابل الاتحاد می‌ایستد، گفت: گل دوم الاتحاد مثل تیری در قلب ما بود.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد گفت: بازیکنانم همه تلاش خود را کردند تا بهترین باشند اما با دریافت گل اول سورپرایز شدیم. ما می دانستیم به بازی برمی گردیم و این اتفاق در زمان مورد نظر برای ما افتاد.

وی با بیان اینکه گل دوم الاتحاد شلیکی به قلب ذوب آهن بود، ادامه داد: البته که بهترین دروازه‌بان‌های دنیا هم از این دست اشتباهات می کنند و ما پشت انتخابمان به عنوان دروازه بان اول می ایستیم. او در نیمه اول عملکرد خوبی داشت.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: گل دومی که دریافت کردیم کار ما را خیلی سخت کرد چراکه برای صعود باید سه گل دیگر می زدیم.

منصوریان افزود: ما خوش شانس نبودیم و اگر شانس داشتیم اتفاق گل دوم برای ما نمی افتاد. مطمئنم اگر این اتفاق نمی افتاد سوار بر بازی می شدیم.

وی گفت: با دریافت گل دوم بازی را برای چند دقیقه از دست دادیم و الاتحاد به گل های بعدی خود دست یافت. بازهم توانستیم به بازی برگردیم و به ۳ گل هم رسیدیم اما شرایط برای ما واقعا سخت بود و نتوانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم . در دقایق پایانی می توانستیم تیم فوتبال ذوب آهن ایران در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد عربستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۶ بر ۴ بازنده باشد و از این مرحله حذف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید