استقلال منطقی بازیکن گرفت نه احساسی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۸:۵۱
    کد خبر :590060

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم و تغییرات زیاد در ترکیب آبی‌ها، گفت: آندره استراماچونی بر حسب نیاز تیمش وارد بازار نقل و انتقالات شد نه براساس احساس.

پیمان صاحب جمعی در گفتگو بامهر، اظهار داشت: استقلال بر خلاف دو سه فصل اخیر منطقی و بر حسب نیاز وارد بازار نقل و انتقالات شد و تا اینجای کار باید به آنها در نقل و انتقالات نمره قبولی داد.

وی افزود: آبی ها به دنبال ستاره خریدن بی حساب و کتاب نبودند و عمدتاً بازیکنانی را جذب کردند که در آن منطقه احساس نیاز داشتند.

صاحب جمعی تصریح کرد: تعطیلی بین دو فصل بیش از اندازه زیاد شده و این دست کسی هم نیست. اما به هر حال این تعطیلی بیش از حد برای استقلال و دیگر تیم ها معضلی شده است و مربیان ناچارند با ترفندهای خاصی بدن بازیکنان را برای زمان نامعلوم آغاز لیگ آماده نگه دارند.

پیشکوست آبی پوشان در ادامه بیان د اشت: این مشکل خاص استقلال نیست و همه تیم های لیگ با آن مواجه هستند و احتمال این که این تأخیر در آغاز لیگ باعث شود که در طول فصل ضریب مصدومیت بازیکنان زیاد شود، وجود دارد.

مدافع پیشین استقلال در خاتمه اظهار داشت: انتظار هواداران در این فصل از تیمشان بالاست و آستانه تحمل آنها نسبت به سالهای پیش پایین تر است . فکر می کنم استقلالی ها ناچارند از همان ابتدای فصل نتایجی در خور شأن و نامشان کسب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید