کوشی آداسی، ساحل رویاها

    کد خبر :587404

یکی از مقصد های پرطرفدار گردشگرانی که به ترکیه یفر می کنند کوش آداسی می باشد به خاطر اینکه این شهر یا شهرستان دارای بهترین هتل ها و اقمتگاه هایی که در ترکیه هستند می باشد که از امکانات روز دنیا هم بهره می برند. کوش آداسی جزیره پرندگان مهاجر در کشور ترکیه یکی از بهترین جزیره های دنیا برای گذراندن تعطیلات است این جزیره که به ساحل ناب و شهرهای تاریخی اش شناخته می شودسالانه هزاران هزار گردشگر را در فصل های گوناگون سال به طرف خود می کشاند. از سرگرمی هایی که مسافران در این جا می توانند انجام دهند رفتن به سواحل کوش آداسی است. شما می توانید در این سواحل دنج و زیبا و دیدنی از هیجان انگیزترین تفریحات و سرگرمی های آبی بهره بگیرید و یا در کنار ساحل به آفتاب گرفتن و استراحت بپردازید. در اینجا به بعضی از این سواحل زیبا و دوست داشتنی اشاره می کنیم.

لانگ بیچ

همانطور که از اسم این ساحل در تور کوش آداسی برمی آید ساحلی بسیار طولانی است و نامش یک جور معرفی این ساحل هم هست. علت نامگذاری این ساحل طول آن است که به هجده کیلومتر می رسد و در بخش های مختلف به قسمت های گوناگونی تقسیم می شود.پارک های آبی بسیاری در امتداد این ساحل قرار دارد و چندین مرکز تفریحی و پارک های عمومی نیز در آن وجود دارد بخش های زیادی از این سواحل نیز برای شنا و انجام ورزش های آبی تدارک دیده شده است و با توجه به طولانی بودن این ساحل و مکان های بسیار برای شنا نسبت به دیگر مراکز ساحلی خلوت تر می باشد.

ساحل طلایی

به گزارش سفر باتو ، ساحل طلایی یا ساحل الماس که هردو این نامها برای این ساحل به کار برده می شود هم ساحل زیبای دیگری در کوش آداسی می باشد. این مکان در جلوی یکی از هتل های ساحلی قدیمی که محل جشن های بسیاری در روزهای تعطیلی است قرار دارد نام این هتل نازلی سیتسی می باشد که یکی از اولین مراکز تقریحی برای شهر کوش آداسی می باشد که برای انجام جشن ها و مراسم متنوع بسیار ایده آل می باشد. جدا از امکانات رفاهی بسیار خوب و ساحل تمیز این مکان در اطراف آن نیز رستوران های کوچک و بزرگ زیادی موجود است که به راحتی برای صرف ناهار می توانید به آنها مراجعه کنید در محل خود ساحل هم بار ها و کافه ها و دکه های مختلفی برای فروش تنقلات وجود دارد.

ساحل شنهای نقره ای

ساحل شنهای نقره ای اسمی کاملا با مسمی برای این ساحل می باشد این ساحل بسیار زیبا و پهن می باشد که از محبوب ترین ساحل های کوش آداسی به حساب می آید. برای رسیدن به این مکان در مرکز شهر خط های اتوبوسی وجود دارد که شما را به راحتی به آن می رساند از طرفی امکانات رفاهی در این ساحل نیز به صورت کامل وجود دارد از تخت های بسیار راحت تا چترهای آفتابگیر و اتاق های تعویض لباس، سرویس های بهداشتی، انواع بار و دکه های فروش تنقلات و نوشیدنی ها.

ساحل بهشت

درست در کنار ساحل نقره ای، ساحل بهشتی وجود دارد که می توان آنرا کم امکانات ساحل نقره ای دانست یک ساحل بزرگ و پهن است که آب دریا در آنجا بسیار شفاف و زلال می باشد. ناظر بسیار زیبایی در این ساحل وجود دارد که دل هر بیننده ای را با خود می برد اما به واسطه اینکه نسبت به دیگر ساحل ها از امکانات کمتری برخوردار است کمی خلوت تر از دیگر آنها است. این خلوت بودن برای بازی و شنا و فیلم گرفتن و عکس برداری بسیار مناسب می باشد تا شما و خانوادتان خاطرات خود را به اینگونه بهتر ثبت کنید. البته در این ساحل هم امکاناتی مثل دکه ها و بار ها وجود دارند تا شما به راحتی بتوانید از آنها احتیاجات خود را از جمله خوراکی، نوشیدنی و تنقلات، برآورده نمایید.

ساحل زنان

یکی از مشهورترین و بهترین ساحل های کوش آداسی ساحل زنان است. علت نامگذاری این ساحل به این نام این است که در زمان قدیم ساحل زنان و مردان جدا بوده است و این قسمت از ساحل مخصوص زنان بوده و حتی امروزه که ورود مردها هم به این ساحل آزاد است نام این ساحل را عوض نکرده اند. این ساحل زیبا همانطور که گفته شد برای عموم ازاد است و با دو ردیف درختان نخل زیباتر هم شده، دارای رستوران ها و کافه ها و هتل های لاکچری و مجلل زیادی برای جذب بازدیدکنندگان و مسافران می باشد. ساحل بانوان کوش آداسی یکی از محبوبترین ساحل ها می باشد این ساحل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است و به مرکز شهر نزدیک می باشد. از طرفی آب بسیار زلال و شفاف ساحل یک کیلومتری و تفریحات آبی و دارا بودن امکاناتی مانند اتاق تعویض لباس سرویس بهداشتی چتر ساحلی تخت ها و صندلی ها و دیگر امکانات باعث هر چه محبوب تر شدن این ساحل شده است.

لازم به ذکر است که از ساعت هشت صبح تا هفت غروب نگهبانان ساحلی در این سواحل حضور دارند تا نظم و امنیت را برای مسافران ایجاد نمایند. رپورتاژ خبری ارزان در سایت تهسه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید