رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است

    کد خبر :579559

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه های آنها را با مشکل مواجه کرده ایم و این ندای قرآن بود که مستکبرین را مایوس کرد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا صبح امروز در اختتامیه مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروهای مسلح سراسر کشور که در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی (ره) که در مکتب قرآن تربیت شده است کشور را از زیر بار ظلم نجات داد. امام در شریعت مقدس تربیت شد و انقلابی را حاکم کرد که همهما را از زیر بار طاغوت نجات داد و از لعنت و نفرین الهی نجات داد و به برکت قرآن امروز صدای ملت ایران و مردمان عالم بلند است و استکبار قطعاً در برابر اراده مستضعفان عالم تسلیم خواهد شد.

وی ادامه داد: جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه های آنها را با مشکل مواجه کرده ایم و این ندای قرآن بود که مستکبرین را مایوس کرد. ما بودیم که استکبار را ناامید کرده و شکست دادیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: هزاران بار خدا را به خاطر وجود نعمت رهبری و حاکمیت الهی شکر می کنیم. امروز نیروهای مسلح ما نیروی قرآنی هستند و این تمسک به قرآن و عترت ملت ایران را از زیر بار طاغوت نجات داد.

ادیانی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما با قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می کنند و قطعاً همه توطئه های آنها خنثی خواهد شد.

به گزارش مهر، وی درباره برخورد با موضوع بدحجابی گفت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال نجات همه مردم ایران است و پلیس اقدامات خود در خصوص برخورد با بدحجابی را با رویکرد نجات مردم از آتش جهنم انجام می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید