ستاره سابق پرسپولیس سایت شرط‎بندی تاسیس کرد!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
    کد خبر :577503

نام پیام صادقیان در همه سال های گذشته با حاشیه عجین بوده؛ از کتک زدن داور در بازی پرسپولیس و محرومیت دو ماهه گرفته تا تصاویر لو رفته از او در حال قلیان کشیدن همه سبب شده تا در سال های گذشته استعداد فوتبالی این ستاره در سایه قرار بگیرد و بیش تر از متن فوتبال به خاطر حاشیه های متعددش به چشم بیاید.

صادقیان بعد از آنکه نتوانست در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد، مدتی در ماشین سازی تبریز و نفت تهران توپ زد و در حالی که بحث بازگشتش به جمع سرخپوشان پایتخت مطرح بود، راهی ترکیه شد و پیراهن عثمانلی اسپور را پوشید. او در ترکیه فصل نسبتا خوبی داشت و اخباری که از عملکردش در عثمانلی مخابره می شد، همگی از بازگشت او به دوران اوج حکایت داشت. منتهی ماجرا به جایی رسید که نتوانست در ترکیه به فوتبالش ادامه دهد و در نیم فصل سال گذشته مدت کوتاهی در سپیدرود رشت بازی کرد. با جدایی علی کریمی اما صادقیان هم تصمیم به جدایی گرفت و دیگر فوتبال بازی نکرد و خبری از او نبود تا اینکه شب گذشته با انتشار یک لایو اینستاگرامی و چند استوری در صفحه شخصی اش از یک افتتاح بیزینیس جنجالی پرده برداشت؛ تجارتی که قطعا یک حاشیه جدید برای صادقیان خواهد بود و احتمالا به واسطه آنها دیگر نمی تواند در مستطیل سبز پابه توپ شود.

به گزارش “ورزش‌سه”، ستاره سابق پرسپولیس شب گذشته در صفحه شخصی خود برای مخاطبانش لایو گذاشت و با این جمله که «خبرهای خوبی برای تان دارم» حرف هایش را شروع کرد. او گفت: «همه شما می دانید که من عاشق رنگ قرمز هستم و خیلی تلاش کردم تا دوباره بتوانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم. در هر تیمی بازی کردم انگیزه ام بازگشت به پرسپولیس بود، خیلی زحمت کشیدم اما نشد و حالا که دیگر از حضور در پرسپولیس ناامید شده ام، تصمیم گرفتم کاری راه بیندازم تا دوباره در کنار شما هواداران پرسپولیس باشم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید