نمایشگاه الکامپ۲۵ توسط وزیر ارتباطات گشایش یافت

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵
    کد خبر :576053

«بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ» بزرگ‌ترین نمایشگاه فناورانه کشور صبح روز پنج‌شنبه با حضور وزیران ارتباطات ایران،‌ روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه با شعار «آینده بهتر» در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت.

نمایشگاه الکامپ بیست و پنجمین دوره خود را در حالی آغاز کرد که مانند گذشته ذی‌نفعان مختلف حوزه فناوری را گرد هم آورده است.
این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر» آغاز به کار کرده است دارای بخش‌هایی مانند الکام استارز، الکام تایکز، الکام ترندز و الکام گیمز را در خود جای داده و بخشی نیز منحصر به توان‌یاب‌ها دارد.
برای مهمانان خارجی و داخلی بخشی به عنوان سفرهای الکامپی (الکامپ تور) طراحی شده تا علاقمندان بتوانند با ثبت‌نام در این تورها، از نمایشگاه به شکل ویژه بازدید کنند.
با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری برای تجار و سرمایه‌گذاران خارجی که قصد بازدید یا حضور در نمایشگاه را دارند تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا حضورشان در کشور بدون مشکل انجام شود.
نمایشگاه الکامپ ۲۷ تا ۳۰ تیر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است و در انتهای این نمایشگاه به کارآفرین برتر، توانیاب برتر، برترین شرکتی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت کرده، بهترین غرفه و… جوایزی تعلق خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید