تیم ملی اسکی روی چمن پس از دوسال وقفه تشکیل شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۹:۳۵
    کد خبر :574159

سرمربی تیم‌های ملی اسکی روی چمن گفت: اسکی روی چمن ایران پس از 2 سال وقفه توسط فدراسیون راه‌اندازی شد و همچنین ایران میزبان فینال کاپ جوانان و جام جهانی بزرگسالان خواهد بود.

محمود غلامی، سرمربی تیم‌های ملی اسکی روی چمن ایران، طی گفتگو با برنا درخصوص وضعیت اردوهای آمادگی تیم ملی بیان کرد: تیم ملی اسکی روی چمن پس از دوسال وقفه توسط فدراسیون راه‌اندازی شد و همچنین ایران در اواخر مرداد میزبان فینال کاپ جوانان و جام جهانی بزرگسالان خواهد بود. مرحله اول اردوهای بانوان و آقایان در استان اردبیل برگزا و پس از 3 روز استراحت مرحله دوم اردو در پیست دیزین آغاز شد. خداراشکر با تمام مشکلاتی که وجود داشت، پیست به موقع در اختیار تیم‌های ملی قرار گرفت.

وی افزود: در روزهای 27، 28 و 29 مرحله انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سوییس برگزار می‌شود. پس از این مرحله ما اسامی نفرات و رکوردها را به کمیته فنی فدراسیون اعلام می‌کنیم و پس از تصمیم‌گیری مشخص می‌شود که چه تعداد بانوان و آقایان به دوره اعزام خواهند شد.

به گزارش برنا؛غلامی عنوان کرد: امیدوارم در مسابقاتی که میزبانی آن هستیم طبق روال گذشته که توانستیم مدال‌های رنگارنگی را کسب کنیم، بازهم بتوانیم با کمک همه اعضا پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم و باعث افتخار این رشته ورزشی و کشورمان شویم.

سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن ایران اظهار داشت: از سال 2000 تا 2017 که هرسال میزبان اسکی روی چمن بودیم، همیشه در آسیا تیم اول بودیم و در رقابت‌های جهانی جزو 3 تیم برتر و جزو 6 ورزشکار برتر دنیا می‌شدیم. همیشه در مسابقات مدال طلا، نقره و برنز داشتیم و در بخش انفرادی حتما جزو 6 نفر برتر بودیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم، یکی از شرایط میزبانی حضور در 5 تیم برتر دنیا است و به همین دلیل همیشه به ما میزبانی می‌دهند. این باعث افتخار این رشته ورزشی و جامعه اسکی است، خیلی از عوامل دست به دست هم دادند تا اسکی روی چمن ایران بتواند این جایگاه را پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید