معرفی ولوو XC40 مدل 2020، مجهزتر و کاراتر

  • خودرو
  • شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
    کد خبر :569082

کراس اوور سوئدی ولوو XC40 اواخر سال 2017 معرفی شده و مدل سال 2020 آن با برخی تغییرات و قیمت پایه‌ی 28965 پوندی وارد بازار بریتانیا می‌شود.

 

پیشرانه‌ی بنزینی T3 این خودرو که تابستان سال پیش معرفی شده هم‌اکنون قوی‌تر است. این پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1.5 لیتری افزایش قدرت 7 واحدی را تجربه کرده و حالا 163 اسب بخار قدرت دارد. برای اولین بار این پیشرانه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود.


شتاب مدل مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی برابر با 9.3 ثانیه است که بهبود یک‌دهم ثانیه‌ای را نشان می‌دهد. البته مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک سه‌دهم ثانیه دیرتر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. مصرف سوخت متوسط نسخه‌ی مجهز به گیربکس دستی هم بهبود یافته و هم‌اکنون بین 6.8 تا 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

مدل پایه‌ی 2 لیتری T4 هم‌اکنون 1400 پوند ارزان‌تر شده و برای اولین بار به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس می‌باشد. این مدل در مقایسه با نسخه‌ی چهار چرخ محرک یک‌دهم ثانیه سریع‌تر بوده و در 8.6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.7 تا 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

تجهیزات این خودرو نیز بهبود یافته و هم‌اکنون شاهد افزوده شدن مواردی همچون خروجی برق 12 ولتی در صندوق، حفاظ محفظه بار، جعبه‌داشبورد قفل شونده و آینه‌های جانبی برقی هستیم. لیست تجهیزات استاندارد این خودرو نیز شامل ویژگی‌هایی مثل صفحه‌نمایش 9 اینچی، کنترل صوتی، ناوبری، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، چراغ‌های جلوی LED، حسگرهای پارک عقب و رینگ‌های 18 اینچی می‌باشد.


مشتریان می‌توانند هم‌اکنون پکیج وینتر پلاس جدید را سفارش دهند که شامل غربیلک فرمان و پشت‌سری‌های گرم شونده، شیشه‌ی جلوی گرم شونده، سیستم تمیزکننده چراغ‌های جلو و… می‌باشد.

به نوشته پدال ،لیست تجهیزات ایمنی XC40 2020 نیز هم‌اکنون در بردارنده ی مواردی همچون سیستم پایش نقاط کور با دستیار فرمان جدید می‌باشد. این سیستم باعث برگشتن خودرو به لاین خود می‌شود تا ریسک برخورد با خودروی حاضر در نقطه‌ی کور به صفر برسد.

نهایتاً باید گفت ولوو سه رنگ بدنه‌ی جدید خاکستری تاندر، خاکستری پبل و نقره ای گلاسیر را معرفی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید