تراکتوری‌ها به دژاگه رضایت‌نامه می‌دهند؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷
    کد خبر :565593

اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هنوز در تمرینات این تیم حاضر نشده است و برای ماندن در جمع سرخپوشان وضعیت مبهمی دارد.

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی این روزها در حالی در تبریز دنبال می‌شود که اشکان دژاگه یکی از غایبان سرشناس در تمرینات سرخپوشان تبریزی است. این در حالی است که مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتورسازی و تیم ملی از روز گذشته با تراکتورسازان تمرین کرد و حالا هواداران این تیم در انتظار مشخص شدن وضعیت دژاگه هستند. در یک هفته اخیر شایعاتی درباره جدایی این بازیکن از تراکتورسازی مطرح شده و این در حالی است که دژاگه همچنان با باشگاه تبریزی قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت این باشگاه را جلب کند.

با اینکه در یک هفته اخیر خبرهای مختلفی درباره وضعیت دژاگه در تراکتور مطرح شده است، ولی مسئولان تراکتورسازی و همچنین خودِ دژاگه اظهارنظر روشنی در مورد فصل آینده نداشته‌اند. آخرین اخبار حاکی از آن است که مسئولان تراکتورسازی حاضر به دادن رضایت‌نامه برای جدایی دژاگه نیستند و البته گفته می‌شود که برخی از بندهای قرارداد، کار دژاگه را برای جدایی سخت می‌کند. یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی به تسنیم خبر داد که این باشگاه در صورتی که دژاگه درخواست رسمی‌اش را برای جدایی ارائه دهد، در مورد از دست دادن این بازیکن مقاومت خواهد کرد.

براساس این گزارش، باید منتظر ماند و دید که آیا دژاگه فصل آینده هم برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید