کسی جرأت تجاوز به ایران را ندارد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱
    کد خبر :565370

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ قدرت دفاعی به جایگاهی رسیده است که کسی جرأت تجاوز به آن را ندارد.

حجت الاسلام حسین صنعت پور رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ستاد ارتش در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که صبح امروز در شهرک امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن، گفت: از منظر قرآن کریم، جهاد و مبارزه با کفر همواره روش انبیای الهی بوده است و جمهوری اسلامی ایران نیز این سیره و روش را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، افزود: امروز نظام اسلامی به جرم دفاع از ارزش‌های انسانی، حمایت از مظلومان جهان، حق طلبی و عدالت خواهی با شدید ترین تحریم‌های دشمن روبروست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، ایستادگی و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: شهدا راه و روش را به ما نشان دادند، آنها در برابر دشمن احساس ضعف نکرده و نترسیدند و مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان انقلاب ایستادند و سرافراز و سربلند شدند.

به گزارش مهر، صنعت پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ قدرت دفاعی به جایگاهی رسیده است که کسی جرأت تجاوز به آن را ندارد، تصریح کرد: روش جمهوری اسلامی ایران از روی منطق و عقل است و مردم ما با تمام توان و با وجود سختی‌هایی که در امور زندگی دارند، با قدرت پای آرمان‌های گرانقدر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید