ترامپ: با کیم در مرز دو کره دیدار می کنم

    کد خبر :565303

رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در روستای مرزی پانمونجوم واقع در منطقه غیرنظامی دو کره با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از یونهاپ، «دونالد ترامپ» دقایقی پیش در کنفرانس خبری با «مون جائه این» رئییس جمهوری کره جنوبی در سئول افزود که این دیدار کوتاه و در حد خوش و بش کردن است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت که عجله ای برای برداشتن تحریم های کره شمالی در ارتباط با غیر هسته ای سازی شبه جزیره کره ندارد.

ترامپ افزود: آنچه امروز انجام می دهم گامی در مسیر درست است.

رییس جمهوری کره جنوبی هم در این نشست خبری گفت که او نیز به نشست کیم و ترامپ در مرز دو کره دعوت شده است اما این یک نشست بین کره ای نیست نشست میان دو کره بعداً برگزار می شود.

«مون جائه این» به اغراق از ترامپ به عنوان «سازنده صلح» شبه جزیره نام برد و افزود: با سیاست ترامپ در مساله غیر هسته ای سازی شبه جزیره موافق است.

 ترامپ: درباره ایران عجله‌ای ندارم؛ اگر عجله کنید، خود را به دردسر می‌اندازید

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود در کره جنوبی در حالی که به روابط میان آمریکا و کره شمالی اشاره می‌کرد گفت: من هیچ عجله‌ای ندارم. تحریم‌ها اعمال شده‌اند. من در رابطه با ایران نیز عجله‌ای ندارم. هیچ‌گاه عجله ندارم. اگر عجله کنید خود را به دردسر می‌اندازید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید