توافق مدیران پرسپولیس با هموطن «مسی»

  • ورزشی
  • شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳
    کد خبر :564878

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ و رایزنی با گزینه‌های مختلف سرانجام مربی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ اقداماتش را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کرد و سرانجام بعد از مذاکرات مختلف، گابریل کالدرون به عنوان سرمربی سرخپوشان تهران انتخاب شد اما بنا بر برخی ملاحظات فعلاً به صورت رسمی نام وی اعلام نخواهد شد.

پرسپولیس ابتدا قصد داشت یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کند ولی ممانعت و پافشاری مسئولان تیم پدیده مانع جدایی گل محمدی شد.

از این روز مدیران پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کردند به دنبال سرمربی خارجی خواهند بود و همان زمان نام گزینه های مختلفی برای نیمکت پرسپولیس مطرح شد.

به گزارش مهر، در نهایت و با مذاکراتی که مسئولان پرسپولیس در ترکیه انجام دادند، گابریل کالدرون آرژانتینی که ۵۹ ساله است به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب شده است و بزودی قرارداد نهایی با وی امضا خواهد شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات حقوقی که با قرارداد برانکو و حضور او در تیم الاهلی عربستان دارند، فعلاً نمی خواهند رسمی شدن حضور کالدرون در این تیم را اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید