«زاکانی» وزیر نفت را به مناظره دعوت کرد

  • سیاسی
  • جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۷
    کد خبر :564751

نماینده سابق مجلس گفت: بهتر است مناظره‌ای بین بنده که ۱۲ سال نماینده مردم بوده‌ام و آقای زنگنه که ۳۲ سال وزیر بوده‌اند پیرامون نفت و مسائلی که مطرح است برگزار شود تا حقایق روشن شود.

علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با انتشار پیامی تصویری، از بیژن زنگنه وزیر نفت، دعوت به مناظره کرده است.

زاکانی با اشاره به سخنان هفته قبل خود درباره مدیریت زنگنه در نفت، گفت: آقای زنگنه و اطرافیانش به شدّت از این اظهارات برآشفته‌اند و بسته‌ای از مغالطات را در پاسخ، ارائه کردند.

وی ادامه داد: بخشی از صحبت‌های من درباره خام‌فروشی نفت و پرونده کرسنت بود که اسناد آن‌ها را به مردم ارائه خواهم کرد. بخش دوم مربوط به نامه نمایندگان بود که علی‌القاعده نمایندگان باید پاسخ دهند. بنده هم آنچه داشته باشم خدمت مردم تقدیم خواهم کرد.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه برخی دیگر از اظهاراتش ارتباطی با زنگنه نداشته و مخاطب او، دولت روحانی بوده، تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد بهتر است مناظره‌ای بین بنده که ۱۲ سال نماینده مردم بوده‌ام و آقای زنگنه که ۳۲ سال وزیر بوده‌اند پیرامون نفت و مسائلی که مطرح است برگزار شود تا حقایق روشن شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید