انتقاد از وضعیت انتخاب جانشین برانکو

    کد خبر :564444

کارشناس فوتبال ایران نحوه انتخاب جانشین برانکو در پرپسولیس را نادرست دانست و گفت: مسئولان باشگاه هیچ برنامه ای برای انتخاب سرمربی جدید ندارند و با هر مربی پای میز مذاکره می نشینند.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با مهر، درباره بلاتکلیفی نیمکت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با داشتن این شرایط قطعاً ضرر می کند. این تیم دوران طلایی تمرینات پیش فصل خود را از دست می‌دهد. با وجود اینکه این تیم قهرمان شده است اما نیاز دارد در برخی پست‌ها بازیکنان خوبی بگیرد.

این پیشکسوت ادامه داد: این تیم در بازی‌های پایانی خود در فصل گذشته کاملاً مشکل گلزنی داشت و اگر نتواند ضعف خود را پوشش دهد قطعاً به مشکلات جدی می‌خورد. آنها هیچ برنامه ای برای انتخاب جانشین برانکو نداشته اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نحوه انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ با توجه به مذاکره هیأت مدیره باشگاه با گزینه‌های مدنظر خود در استانبول ادامه داد: آنها باید با دقت مربی خود را انتخاب می‌کردند نه اینکه در طول یک روز با پنج مربی در لابی هتل قرار بگذارند و هر کدام شرایط بهتری داشت انتخاب کنند.

مهاجم پیشین سرخپوشان خاطرنشان کرد: مشخص است که هیچ گونه فکر قبلی نبوده است و آقایان فقط می‌خواهند خیلی زود گزینه خود را انتخاب کنند. این شرایط قطعاً برای پرسپولیس بد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جانشین برانکو فشار سختی را در این تیم تحمل خواهد کرد اما اگر خیلی خوب بتواند جنس بازیکن ایرانی را بشناسد می تواند موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم را هم تکرار کند. به نظرم مربی جدید ریسک بزرگی را قبول می کند که به پرسپولیس می آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید