بازیگر معروف سینما در نقش توماس ادیسون

    کد خبر :564184

تریلر فیلمجنگ جریان” با بازی بندیکت کامبرنچ با تدوین جدید سرانجام منتشر شد.

بیش از دو سال پس از نمایش فاجعه‌بار فیلم “جنگ جریان” در جشنواره‌ی فیلم تورنتو و حواشی به وجود آمده در اتاق تدوین، فیلم بیوگرافیکال “توماس ادیسون” پاییز آینده سرانجام منتشر می‌شود.

جنگ جریان” (The Current War) به کارگردانی “آلفونسو گومز-ریخون” و بازی “بندیکت کامبربچ” و “مایکل شنان” با تدوین جدید پاییز آینده روی پرده می‌رود. تریلر جدید این فیلم توسط استودیوی جدید “۱۰۱” “اینترتینمنت ویکلی” منتشر شده است.

استودیوی ۱۰۱ “جنگ جریان” را آپریل گذشته نجات داد و به قیمت ۳ میلیون دلار خریداری کرد. در این اثر بیوگرافیکال کامبربچ در نقش “توماس ادیسون” و‌ شنان در نقش “جورج وستینگ‌هوس” به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم در مورد رقابت مخترعین افسانه‌ای برای تکامل سیستم‌های انقلابی انتقال برق است.

جنگ جریان” پیش از این در اختیار کمپانی واینستین بود و در سال ۲۰۱۷ و چند هفته پیش از موج اتهامات جنسی علیه “هاروی واینستین” یکی از مؤسسین شرکت، در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. فیلم گومز-ریخون مانند بسیاری دیگر از عناوین آن شرکت از جمله “مزیت” (The Upside) با بازی “برایان کرانستون” و “کوین هارت” و “گلشیفته فراهانی“، تا چندین ماه سرنوشتی نامعلوم داشت.

منتقدین در تورنتو امتیازات بسیار ضعیفی به فیلم دادند اما گومز در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که کات به نمایش درآمده در فستیوال نسخه‌ی مورد نظر او نبوده و واینستین آن را در اتاق تدوین سلاخی کرده است.

گومز-ریخون می‌گوید در ادیت جدید فیلم آب رفته به جوی بازگشته و بالاگرفتن تنش میان دو شخصیت شکل و روند صحیحی به خود گرفته و قلب فیلم به شکل اول درآمده است.

کاترین واترستون“، “تام هالند“، “متیو مک‌فیدن“، “نیکلاس هولت” و “توپنس میدلتون” از جمله بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم‌اند. استودیو ۱۰۱ این فیلم را در تاریخ ۴ اکتبر به صورت محدود و از ۱۱ اکتبر به صورت گسترده در آمریکا روی پرده می‌برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید