برگزاری بازار خیریه «محک» به نفع کودکان مبتلا به سرطان در محله قدیمی‌ تهران

    کد خبر :563398

بازار خیریه «محک» روز جمعه ۱۴تیر ماه در محله عودلاجان تهران میزبان نیکوکاران خواهد بود.

این بازار خیریه با محوریت عرضه خوراک و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی روز جمعه ۱۴ تیر و در دو سانس ۱۰ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

برپایی «محک در عطر و طعم قدیم» در خانه دبیرالملک، بنای ۱۴۰ ساله منطقه ۱۲ تهران، موجب شده تا نیکوکاران ضمن خرید غذاهای سنتی ایرانی و صنایع‌دستی، امکان بازدید از موزه عمارت کاظمی، امامزاده یحیی، حمام نواب و بازارچه نواب را نیز داشته باشند تا علاوه بر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان، ساعات خاطره‌انگیزی را در محله عودلاجان تهران سپری کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در بازار «محک در عطر و طعم قدیم» می‌توانند از طریق مراجعه به سایت تیوال از تاریخ ۴ تیر ماه به صورت آنلاین بلیط این بازار خیریه را تهیه کنند.

لازم به ذکر است کلیه هزینه‌های مرتبط با برگزاری این مراسم توسط حامی مالی و داوطلبان مؤسسه خیریه محک پرداخت و تمامی عوائد حاصل از فروش بلیط و غرفه‌های این بازار خیریه صرف تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان محک خواهد شد.

روابط عمومی موسسه خیریه محک اعلام کرد که قدردان تمامی نیکوکارانی است که با مشارکت در بازارهای خیریه محک، کودکان مبتلا به سرطان را برای داشتن امید و انگیزه بیشتری نسبت آینده همراهی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید