سهم‌خواهان در صف مدیریت، دلالان در جستجوی مربی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۶
    کد خبر :562738

تقریبا بالای 90 درصد تیم های حاضر در لیگ برتر تکلیف خود را شناخته اند و تمرینات تیم ها برای فصل پیش رو آغاز شده است اما این وسط برخی تیم ها هنوز در مسائل پیش پا افتاده دست و پا می زنند.

یکی از تیم هایی که در واقع باید گفت همیشه چنین حواشی را پیش روی خود دارد باشگاه نفت آبادان است.

تیمی با پشتوانه قوی مردمی این روزها به بد گردابی افتاده و کسی هم دلش نمی سوزد. تاریخ مدیریت هیات مدیره باشگاه نفت آبادان به پایان رسیده و هفته هاست که مسئولان پالایشگاه به دنبال انتخاب نفرات جایگزین هستند.

به گزارش فارس، اینکه مسئولان این باشگاه کی و چه زمانی قرار است حواسشان را به تنها تیم فوتبالی سطح اول شهرشان بدهند معلوم نیست اما چیزی که معلوم است سهم خواهانی هستند که هر روز از تهران و آبادان به صف مدیریت این باشگاه اضافه می شوند و هر گروهی به دنبال لابی های سیاسی خودش است تا بتوانند مدیریت باشگاه نفت آبادان را برعهده بگیرند.

جالب است که باشگاه نفت آبادان در فصل های اخیر با مشکلات مالی روبرو بوده است واینکه چطور می شود عده ای برای حضور در این باشگاه سرو دست می شکنند عجیب است. این باشگاه از نظر مالی همیشه در این سالها با چالش روبرو بوده درحالی که تیمی با پشتوانه هواداری و استعدادهایی که همیشه فوتبال آبادان داشته می تواند یکی از تیم های مدعی در این فوتبال باشد اما نه تنها این طور نیست بلکه همیشه برعکس بوده است و با اما واگرها در لیگ برتر باقی مانده است.

اولین شوک به آبادانی ها بعد از پایان فصل جاری ایجاد شد. در جایی که عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه مدعی شده بود با سرجیوی برزیلی برای فصل جدید هم توافق کرده به یک‌باره خبر آمد که این مربی با التعاون به توافق رسیده است.

حالا بعد از گذشت آن شوک نه تنها باشگاه نفت سرمربی جایگزین را انتخاب نکرده بلکه از نظر مدیریتی هم تکلیف نامشخصی دارد.

چند روز پیش شایعه شد که شخصی به نام علیرضا اردلان مدیرعامل جدید این باشگاه شده اما کانال رسمی باشگاه نفت آبادان این اخبار را شایعه عنوان کرد و اطلاع داد به زودی تغییرات مدیریتی باشگاه اطلاع رسانی می شود و هر روز می گذرد اما خبری از اطلاعات جدید و رسمی نیست.

از آن طرف عده ای به فکر انتخاب سرمربی برای نفت آبادان هستند. عده ای دلال درحالی که وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص نیست معلوم نیست با چه سازوکار و با هماهنگی چه کسی به دنبال انتخاب سرمربی هستند و هر روز در مورد این تیم شایعات مختلفی به گوش می رسد.

این وسط تنها کسانی که ضرر می کنند عاشقان همیشگی نفت آبادان هستند. مثل همیشه مظلوم و مثل همیشه متضرر از سهم خواهان و دلالانی که فقط به فکر جیب و موقعیت خود هستند.

نفت آبادان اگر همین امروز هم به داد خود برسد و وضعیت مدیریتی و فنی اش مشخص شود برای شروع کار دیر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید