«لوور» بلیت‌های نمایشگاه بزرگ «داوینچی» را پیش فروش می‌کند

    کد خبر :560058

پیش فروش بلیت‌های بازدید از نمایشگاه بزرگ «داوینچی» که موزه «‌لوور»‌ فرانسه به مناسبت پانصدمین سالروز درگذشت این هنرمند مطرح ایتالیایی برگزار خواهد کرد ،‌چهار ماه پیش از افتتاح آغاز شده‌است.

این نمایشگاه که برای گرامیداشت هنرمند چیره‌دست رنسانس همزمان با پانصدمین سالروز درگذشتش ترتیب داده شده است از بیست و چهارم اکتبر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

امکان خریداری هیچ بلیتی به صورت حضوری وجود نخواهد داشت و بلیت‌ها تنها به صورت پیش فروش عرضه خواهند شد. این بلیت‌ها شامل بازدید کلی از موزه و نمایشگاه موقتی «‌داوینچی» می‌شود.

این اولین باری است که موزه لوور از چهار ماه پیش از افتتاح یک نمایشگاه، بلیت‌ها را به صورت پیش فروش عرضه می‌کند. هر چند موزه لوور پیش از این بلیت‌های یک نمایش را به صورت پیش فروش عرضه کرده بود. در سال ۲۰۱۸، موزه لوور از همین روش برای فروش بلیت‌های نمایشگاه «‌ورمیر» هنرمند مطرح هلندی استفاده کرد. با این حال پیش فروش بلیت، چهار ماه پیش از آغاز یک نمایش را می‌توان اقدامی بی سابقه توسط موزه لوور محسوب کرد.

این نمایشگاه بزرگ بیش از ۱۲۰ اثر از «‌لئوناردو داوینچی» از جمله تابلوهای نقاشی و مجسمه‌های این هنرمند را که برخی از آن‌ها از معتبرترین مراکز هنری امانت گرفته شده‌اند، در کنار هم به نمایش خواهد گذاشت. برخی از مؤسسات هنری که آثار خود را برای برگزاری این نمایشگاه به طور موقت به موزه لوور منتقل کرده‌اند شامل «‌بنیاد فرانسه»، «مجموعه سلطنتی بریتانیا»، موزه «‌بریتانیا» و «گالری ملی بریتانیا»، موزه «‌متروپولیتن» نیویورک می‌شود.

به گزارش ایسنا ،موزه لوور فرانسه با وجود ۱۰.۲ میلیون بازدیدکننده در سال گذشته به عنوان پربازدیدترین موزه جهان محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید