واتس آپ از ارسال کنندگان پیام های انبوه شکایت می کند

    کد خبر :555612

واتس آپ اعلام کرده علیه کاربرانی که پیام های انبوه در این پلتفرم ارسال می کنند، اقدام قانونی و از آنها شکایت می کند.

واتس آپ اعلام کرد از کاربرانی که تعداد زیادی پیام ارسال می کنند، شکایت خواهد کرد.

این شرکت امیدوار است تابا این شیوه سودجویانی را متوقف کند که با کمک این اپلیکیشن تعداد انبوهی پیام را برای کاربرانی مشخص ارسال می کنند.

در بخش FAQ وب سایت این پیام رسان اشاره شده اگر مشخص شود فردی با استفاده از این پلتفرم پیام های انبوه یا خودکار ارسال می کند، با اقدامات قانونی روبرو خواهد بود.

سخنگوی این شرکت نیز در این باره می گوید: واتس آپ برای پیام رسانی خصوصی طراحی شده است. بنابراین ما اقداماتی برای جلوگیری از ارسال انبوه پیام‌ها در نظر گرفتیم و حد و مرزهایی برای نحوه استفاده از واتس اپ در نظر گرفتیم. ما تلاش‌های خود را برای شناسایی حساب‌های کاربری افزایش دادیم که از واتس آپ سواستفاده می کنند. به این ترتیب می‌توان ماهانه ۲ میلیون حساب کاربری را در سراسر جهان مسدود کرد.

در صفحه وب سایت این شرکت تحت عنوان «استفاده غیر قانونی از واتس آپ» آمده است: این شرکت خود را متعهد می‌داند تا ماهیت خصوصی پلتفرم را برای کاربران حفظ کند.

این شرکت با توجه به شواهدی که از پلتفرم خود جمع آوری می‌کند، گزینه شکایت قانونی از سواستفاده جویان را نیز در نظر گرفته است. این شواهد شامل ادعای شرکت‌های مختلف درباره توانایی شان برای استفاده از واتس آپ به شیوه‌ای است که سیاست های آن را زیر پا می‌گذارد.

سیاست‌های جدید به شناسایی مجرمانی کمک می‌کند که با استفاده از این اپلیکیشن پیام های فیشینگ یا بدافزار را منتشر می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید