مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

اعزام تیم غواصی از فارس برای پیدا کردن جسد مرد پاتاوه‌ای در رودخانه بشار

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۷
    کد خبر :551851

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم غواصی و صخره نوردی استان فارس برای پیدا کردن مرد ۲۹ ساله در شهرستان دنا خبرداد.

وحید محمدی تبار  افزود: شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخنگو، دبیر و رئیس دارد و هیچ مسئول شهرستانی و استانی در مواقع حوادث و بحران‌ها به جهت آرامش در جامعه و جلوگیری از التهاب حق مصاحبه بدون هماهنگی ندارد.

وی اظهار کرد: با مصاحبه کردن نه جسدی پیدا می‌شود، نه آتش سوزی خاموش می‌شود و نه غرق‌شده‌ای نجات می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با غرق شدگی امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه خاطرنشان کرد: متأسفانه حوالی ساعت ۱۲ امروز دو نفر در حاشیه رودخانه بشار محدوده روستای شترخون دچار غرق شدگی شدند که بلافاصله یک نفر توسط نیروهای محلی نجات داده شد.

محمدی تبار تصریح کرد: یک مرد متأهل ۲۹ ساله به نام “حسن دادگر” غرق شد که متأسفانه از ساعت ۱۳ تاکنون تلاش‌ها برای پیدا کردن جسد بی نتیجه ماند چون تیم آتش نشانی یاسوج یک غواص دارد که مصدوم است تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شد و تلاش‌های صورت گرفته بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه هوا تاریک شده و عملیات جستجو از صبح فردا آغاز می‌شود، ادامه داد: با چند استان همجوار رایزنی و پیگیری صورت گرفته که یک تیم ۸ نفره غواصی و صخره نوردی از مدیریت بحران استان فارس و شهرداری شیراز به استان اعزام شده است و در یاسوج اسکان داده می‌شوند تا از صبح فردا پنجشنبه، ۱۶ خرداد ماه عملیات جستجو را ادامه دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرپرست فرمانداری دنا و بخشداری پاتاوه در منطقه حضور دارند و باید با توجه به وحشی بودن رودخانه بشار و عمق نیم تا ۴ متری آن هرگونه اقدامی در راستای امداد و نجات باید با هماهنگی مدیریت بحران استان باشد تا با انجام کارهای تخصصی حوادث دیگری اتفاق نیفتد.

محمدی تبار ضمن تسلیت به خانواده دادگر اضافه کرد: از مسافران، گردشگران و مردم استان خواست از اطراق در حواشی رودخانه‌ها و آب تنی و به‌جد پرهیز کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید