رشد امسال بورس به ۴۶ هزار واحد رسید

    کد خبر :548643

شاخص کل بورس از ابتدای امسال تاکنون با ۴۵هزار و ۸۱۸واحد افزایش معادل ۲۵.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

به گزارش بازتاب به نقل از بازار سرمایه، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۱۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال در ۱۲ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۴۰۱ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۳۶ میلیارد و ۹۸۹ میلیون سهم به ارزش ۳۰۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۴ نوبت در بازار اول؛ ۵۴ میلیارد و ۲۰۴ میلیون سهم به ارزش ۱۸۱ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۹۱۲ نوبت در بازار دوم؛ ۴ میلیارد و یک میلیون برگه به ارزش ۴هزار و ۹ میلیارد ریال در ۴۱۴۴ نوبت در بازار بدهی، ۱۸ میلیون و ۸۷ هزار قرارداد به ارزش ۲۴۶ میلیارد ریال در ۱۲ هزار و ۶۳۸ نوبت در بازار مشتقه و ۲میلیارد و ۳۳۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۵ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال در ۸۷ هزار و ۶۸۳ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۵ هزار و ۸۱۸ واحد افزایش معادل ۲۵.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۲۴ هزار و ۴۷۷و احد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۳ هزار و ۸۱۹ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۹۰ هزار و ۹۰۲و احد افزایش مواجه شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید