ابومازن در نشست مکه خواستار تحریم کنفرانس اقتصادی منامه می شود

    کد خبر :546238

یکی از اعضای کمیته اجرای سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست مکه خواستار تحریم کنفرانس اقتصادی منامه می شود.

«واصل ابویوسف» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در گفتگو با رویترز اظهار داشت: ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست های عربی و اسلامی در مکه سخنرانی خواهد کرد و در این سخنرانی از مشارکت کنندگان خواهد خواست که در نشست اقتصادی منامه که قرار است توسط آمریکا در ماه آتی میلادی در بحرین برگزار شود، شرکت نکنند.

عربستان سعودی پیش از پایان ماه مبارک رمضان میزبان دو نشست خواهد بود. یکی از این نشست ها با حضور کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس و دیگری چهاردمین دور از نشست های سازمان کنفرانس اسلامی است.

سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد کشورهای عربی که موافقت خود را با مشارکت در نشست اقتصادی منامه اعلام کرده اند، از تصمیم خود مبنی بر حمایت از قضیه فلسطین عدول کرده اند.

به گزارش مهر،آمریکا اعلام کرده است که در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴و ۵ تیر) نشست اقتصادی بین المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین به عنوان بخش اول معامله قرن برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید