جزئیات برنامه‌های “شب‌های احیا” در بهشت زهرا (س) تشریح شد

    کد خبر :544507

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از برگزاری مراسم‌ شب‌های قدر در قطعات شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و شهروندان خبر داد و گفت: علاوه بر برگزار مراسم در حرم حضرت امام خمینی(ره)، مراسمی نیز در ۴ نقطه از گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

سعید خال  درباره برنامه‌ریزی سازمان بهشت زهرا(س) برای حضور شهروندان در مراسم احیا و شب قدر در حرم حضرت امام خمینی(ره) و گلزار شهدای تهران اظهار کرد: در شب‌های قدر در حرم همچنین قطعات شهدا برنامه‌های اجرا خواهد شد که از آن جمله می‌توان به تلاوت قرآن، دعای جوشن‌، سخنرانی و در نهایت بر سر گرفتن قرآن و ذکر مصیبت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برپایی دو ایستگاه صلواتی و پذیرایی افطار و سحری برای زائران امام و شهدا، باز بودن درب‌های بهشت زهرا(س) تا نماز صبح، دایر بودن 12 ایستگاه صلواتی ثابت و پذیرایی افطار و سحری همچنین برپایی 4 مراسم خودجوش و مردمی در 4 نقطه از گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های است که در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: پیش‌بینی‌ می‌شود بیش از 500 هزار نفر از شهروندان و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدا حضور پیدا کنند.

خال تصریح کرد: هماهنگی‌‌های لازم نیز با پلیس راهور و تمهیدات ترافیکی لازم همچون پنجشنبه و جمعه پایان سال برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در شب‌های احیا در نظر گرفته شده است علاوه بر اینکه نیروهای خدمات شهری، تاسیسات و برق سازمان به‌صورت آماده‌باش خواهند بود.

به گزارش تسنیم،شهردار حرم حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به حضور نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی و به‌ویژه پلیس نیروی انتظامی و یگان امداد در محل‌های برگزاری مراسم احیا در قطعات شهدا اشاره کرد و گفت: تمام تمهیدات برای برگزاری مراسم با شکوه شب‌های احیا از سوی سازمان بهشت زهرا(س) در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: با هماهنگی صورت گرفته با سایر بخش‌های مرتبط، تامین روشنایی گلزار شهدا و محدوده‌هایی که لازم از سوی دستگاه مسئول انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید