ایده‌های محرومیت زدایی خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهید

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
    کد خبر :541706

مشاور معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی از جوانان دعوت کرد تا ایده‌های محرومیت زدایی خودشان را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

محسن لطفی پور  با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی در «جشن رمضان» امسال گفت: در این رویداد از دانشجویان و مخاطبیان دعوت می کنیم تا همزمان با شرکت در «جشن رمضان» در فضایی برای پرورش خلاقیت و کارآفرینی قرار بگیرند.

وی افزود: این جوانان می‌توانند طرح و ایده‌هایشان را مطرح کنند و اگر ما در کمیته امداد نیز بتوانیم، طرح و ایده‌شان را پرورش داده و برای اجرای آن کمک می‌کنیم، در غیر این صورت از فضا و ظرفیت سایر دستگاه‌ها کمک می‌گیریم.

مشاور معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در فضای استارتاپی نیز مخاطبان خاص خود را شناسایی کرده و به سمت مشاغل نوین هدایتشان می‌کنیم. کمیته امداد تا چند سال گذشته در یک سری قالب‌های سنتی، طرح‌های اشتغالش را اجرا می کرد، ولی طی چند سال گذشته به دنبال این هستیم که به سمت طرح های نوین حرکت کنیم، هر چند که این کار سخت است.

لطفی پور با بیان اینکه در رویداد اخیر روزانه حدود ۱۲۰ نفر مهارت آموزی شده و همان زمان مدرک معتبر دریافت می کنند، اظهار کرد: غرفه‌ای در «جشن رمضان» تحت عنوان غرفه جذب ایده مشغول فعالیت است که از افراد اطلاعات را دریافت می‌کند تا ایده پرورش پیدا کند. کمیته امداد در مرحله بعد از این ایده حمایت مادی معنوی می کند تا ایده به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: جذب ایده جزو برنامه‌های جدی کمیته امداد است تا ایده های مردم در خصوص رفع محرومیت در زمینه ایجاد اشتغال را به کار بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید