بارش شدید باران در چهار استان ایران

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰
    کد خبر :541105

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش یکشنبه ۲۹ اردیبهشت در استان‌های کرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی خواهد بود.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۲۹ اردیبهشت) در استان‌های واقع در نواحی جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غربی کشور رگبار بالا باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۳۰ اردیبهشت) علاوه بر این مناطق بارش در جنوب غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز در استان‌های البرز، کرج و تهران ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: شدت بارش در این روز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.

به گفته وی سه‌شنبه (۳۱ اردیبهشت) بارش به‌جز در غرب و جنوب غرب در اغلب مناطق کشور ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (اول خرداد) نیز بارش در نوار غربی کاهش پیدا می‌کند و در سایر نقاط کشور ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج‌شنبه (۲ خرداد) بارش پراکنده برای مرکز سواحل دامنه‌های البرز و برخی مناطق شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا،وظیفه در پایان گفت: فردا (۳۰ اردیبهشت) آسمان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان ۳۲ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. آسمان پایتخت سه‌شنبه (۳۱ اردیبهشت) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دما در این روز به ۳۱ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید