ارائه تسهیلات به مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت

    کد خبر :540484

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از ارائه تسهیلات به مشمولان متقاضی تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خبر داد.

سرهنگ نجف حمیدزاده در تشریح تسهیلات تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت اظهارکرد: مشمولانی که تمایل دارند زودتر از تاریخ درج شده در برگ آماده به‌خدمت وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند می توانند تا ۲۰ روز قبل از موعد اعزام به‌خدمت از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند.

به گزارش ایسنا ،وی با بیان اینکه ارائه درخواست تمدید تنها برای یک بار امکان پذیراست،گفت: مشمولانی که دارای عذر موجه از قبیل بیماری مشمول، فوت بستگان درجه یک مشمول، وقوع سیل و بلایای طبیعی، استخدام قطعی در نیروهای مسلح و… هستند و به همین سبب توان حضوردر موعد تعیین شده برای اعزام به خدمت را ندارند، می‌توانند با ارائه مدارک مربوطه به دفاتر( پلیس+۱۰ ) یا مراجعه از تسهیلات در نظر گرفته بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از قوانین و مقررات مربوطه مطلع شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید