امیر سرخوش و سهیل واحدی راهی مسابقات کیو اسکول شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷
    کد خبر :540432

به منظور قرار گرفتن بین حرفه‌ای‌های جهان امیر سرخوش و سهیل واحدی ملی پوشان اسنوکر کشورمان راهی رقابت ‌ای کیو اسکول در کشور انگلیس شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر کیو اسکول 28 اردیبهشت تا 14 خردادماه در کشور انگلستان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها هر سال به صورت آزاد انجام می‌شود و تمامی بازیکنان اسنوکر در سراسر جهان می‌توانند با پرداخت ورودی در این رقابت‌ها شرکت کنند و در پایان دوازده بازیکن برتر جواز حضور در تور حرفه‌ای‌های جهان را دریافت خواهند کرد. امیر سرخوش قهرمان اسنوکر جهان و کشورمان که پس از کسب مقام قهرمانی آسیا از فدراسیون بین المللی اسنوکر و بیلیارد کمک هزینه سفر و مبلغ ورودی را دریافت کرده بود جمعه 27 اردیبهشت ماه به کشور انگلستان سفر کرد.

همچنین سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در تور حرفه‌ای‌ها نیز پس از پایان دوره حضورش، برای احیای جایگاه خود و بازگشت به این تور در رقابت های کیو اسکول شرکت می‌کند.

رقابت‌های کیو اسکول در سه جدول تک حذفی برگزار می‌شود و امیر سرخوش در نخستین دیدارش به مصاف پیتر دولین از کشور انگلستان می رود و سهیل واحدی در مقابل کریس توتن اسکاتلندی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر حسین وفایی تنها نماینده ایران در تور حرفه ای ها است که در جایگاه چهلم جهان قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید