شهنام نظرپور: شرایط کسب سهمیه المپیک برای ما مهیا نیست

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵
    کد خبر :539848

ملی‌پوش شیرجه کشورمان گفت: شرایط کسب سهمیه المپیک برای شیرجه‌روهای ما مهیا نیست و نمی توانیم به کسب سهمیه امیدوار باشیم.

شهنام نظرپور اظهار داشت: اردوی تیم ملی شیرجه جهت حضور در رقابت‌های هند قرار بود از 23 اردیبهشت ماه برگزار شود اما به‌ دلیل اینکه استخر ورزشگاه آزادی بسته است این اردو به‌تعویق افتاد.

وی افزود: 9 ورزشکار از شهرهای تهران، کرمانشاه، اراک و کرج در این اردو حضور دارند. بازیکنان تبریز نیز در شهر خودشان تمرین می‌کنند و سپس به اردوی تهران اضافه خواهند شد. براساس رقابت انتخابی بین این بازیکنان ترکیب اصلی تیم را برای حضور در رقابت‌های هند مشخص خواهیم کرد.

ملی‌پوش تیم شیرجه ادامه داد: باتوجه به این‌که بازیکنان دعوت‌شده به اردوها تاکنون تجربه حضور در میادین بین‌المللی را نداشته‌اند، تصمیم داریم پیش از اعزام به مسابقات هند در مسابقات تدارکاتی برون‌مرزی شرکت کنند، در این‌خصوص پیشنهاداتی داشته‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

نظرپور یادآورشد: اگر مصدومیت کمرم بهبود پیدا کند، در رقابت‌های هند شرکت خواهم کرد. دیسک کمرم پاره شده است و شرایط را برای مسابقه دادن کمی سخت کرده است.

وی تصریح کرد: در اردوی تیم شیرجه بازیکنان مستعد و جوانی حضور دارند که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. به‌طور حتم اگر این بازیکنان از تدارکات خوبی برخوردار باشند و مسابقات مختلفی را تجربه کنند در سال‌های خیلی نزدیک شیرجه ایران نتایج خوبی را در مسابقات به دست می‌آورد. این شیرجه‌روها‌ را می‌توان به اردوهای چین فرستاد تا تمرینات خودشان را دنبال کنند.

ملی‌پوش شیرجه کشورمان گفت: به‌لحاظ دانش فنی مربیان ایران با مربیان خارجی تفاوت چندانی ندارند. مشکل ما کمبود تجربه و حضور در میادین بین‌المللی است. بازیکنان یک باشگاه اروپایی در طول سال 25 مسابقه را تجربه می‌کنند. اما من به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش در طول سالهای حضورم در تیم ملی 25 مسابقه را تجربه نکردم.

شهنام نظرپور درباره کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: شرایط کسب سهمیه المپیک برای شیرجه‌روهای ما مهیا نیست. تیر یا مردادماه مسابقات کسب سهمیه المپیک است اما هیچ مسابقه تدارکاتی نداشتیم و نمی‌توانیم در این رقابت‌ها سهمیه‌ای به دست بیاوریم. آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک نیز بهمن ماه به‌میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که بسیار سخت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید