دادگاه عالی ونزوئلا ۴ نماینده را به خیانت متهم کرد

    کد خبر :538679

دادگاه عالی ونزوئلا روز سه شنبه ۴ نماینده مخالف را به خیانت متهم کرده است تا بحران سیاسی این کشور بیشتر از گذشته تشدید شود.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، دادگاه عالی ونزوئلا که اوایل ماه جاری میلادی 10 نماینده مخالف را به خیانت متهم کرده بود، بار دیگر روز سه شنبه 4 نماینده دیگر مخالف دولت را به اتهامات مشابهی متهم کرده است.

ماموران امنیتی پیش از این مانع ورود نمایندگان به جلسه روز سه شنبه پارلمان شده‌اند و اعلام کردند که در حال تحقیق درباره وجود مواد منفجره در داخل ساختمان هستند.

دادگاه عالی ونزوئلا 4 نماینده مخالف را به خیانت و تحریک برای شورش علیه دولت متهم کرده است. تحولات سیاسی ونزوئلا در حالی است که توطئه کودتای اخیر توسط خوان گوایدو رهبر مخالفان با شکست روبرو شده و وی رسما خواستار مداخله نظامی آمریکا برای حل و فصل بحران شده است.

رهبران مخالف ونزوئلا طی هفته های اخیر طرح چنین اتهاماتی از سوی دادگاه عالی این کشور را تلاشی از سوی حزب سوسیالیست برای تعطیلی مجمع ملی ونزوئلا ارزیابی کرده‌اند.

دولت آمریکا پیش از این بازداشت ادگار زامبرانو معاون مجمع ملی ونزوئلا را محکوم کرده است.

در حالی که نیروهای امنیتی ونزوئلا اجازه ورود نمایندگان به ساختمان پارلمان را نداده اند وزارت اطلاع رسانی این کشور حاضر به ارائه توضیحات در این باره نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید