سهمیه طرح ترافیک برخی رسانه‌ها تعیین شد

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۳۹
    کد خبر :538509

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری با بیان اینکه سهمیه‌ طرح ترافیک برخی رسانه‌ها در جلسه امروز تعیین شد، گفت: امسال علاوه بر نام خبرنگار دریافت کننده طرح ترافیک، نام رسانه وی نیز اعلام می‌شود.

فرهاد خوانساری درباره جلسه کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری اظهار کرد: باید هر طور شده تکلیف این موضوع را تا پایان اردیبهشت روشن کنیم زیرا یک مشکل فنی وجود دارد و ممکن است نتوانیم بیشتر از 31 اردیبهشت سهمیه‌های سال گذشته را حفظ کنیم بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم که سهمیه‌ها تا پایان اردیبهشت توزیع شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز در کنار بررسی سهمیه هفته‌‌نامه‌، دوهفته‌نامه، ماهنامه و دوماهنامه، سهمیه تعدادی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها مشخص شد؛ بعد از نهایی شدن تصمیمات اخذ شده طبق مصوبه شورای شهر تهران امسال برخلاف سال گذشته علاوه بر اعلام نام افرادی که سهمیه خبرنگاری دریافت کردند، نام رسانه نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم،دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری تصریح کرد: در جلسات بعدی سهمیه سایر خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری مشخص خواهد شد؛ حداکثر طی دو یا سه جلسه دیگر این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید