وضعیت شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید /امکان اعتراض موسسان به شهریه‌ها

    کد خبر :536455

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره تغییرات شهریه امسال مدارس غیردولتی در مقایسه با سال گذشته با توجه شرایط اقتصادی موجود گفت: تقریبا شهریه‌ها مانند سال گذشته است، اما با توجه به شاخص‌ها متناسب سازی شده است.

مجتبی زینی وند با بیان اینکه در راستای اعلام شهریه مدارس غیردولتی که باید تا پایان اردیبهشت ماه انجام شود، اطلاعات مؤسسان وارد سامانه الگوی شهریه شده است اظهار کرد: پس از طی مرحله پایش صحت و سقم اطلاعات، شهریه‌ها استان به استان اعلام خواهند شد.

وی درباره گلایه مؤسسان مدارس غیردولتی نسبت به شهریه‌های تعیین شده در سال گذشته گفت: الگوی شهریه مدارس متناسب با هزینه تمام شده است، به همین علت ممکن است برخی مؤسسان اعتراض‌هایی داشته باشند که سال قبل هم اینگونه بود و به آن رسیدگی شد.

به گزارش ایسنا،رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه حتماً متناسب با الگوی شهریه پیش خواهیم رفت اظهار کرد: اعتراضاتی هم اگر مطرح باشد قانون اجازه داده بررسی کنیم؛ ممکن است این اعتراض به میزان شهریه اضافه شده و یا مربوط به همان شهریه سال قبل باشد.

زینی وند افزود: طبق قانون، کارگروه‌های تعیین شهریه در مناطق، الگوی اطلاعات مؤسسان را بررسی و تأیید می‌کنند و سپس به کارگروه استان ارسال می‌کنند تا بررسی و ابلاغ شود. ستاد وزارت خانه نیز کارگروه تخصصی ذیل شورای سیاست گذاری دارد که اعتراضات مؤسسان به شهریه اعلامی را بررسی می‌کند.

وی درباره تغییرات شهریه امسال در مقایسه با سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی موجود گفت: تقریباً شهریه‌ها مانند سال گذشته است، اما با توجه به شاخص‌ها متناسب سازی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید