تهدید اسرائیل به هدف قرار دادن اس- ۳۰۰ در سوریه

    کد خبر :536106

یک افسر بلندپایه در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر آمادگی این رژیم برای مقابله با سامانه موشکی “اس ـ ۳۰۰” سوریه تأکید کرد.
به گزارش نامه نیوز، تومیر بار، از افسران بلند پایه در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به تحویل سامانه موشکی “اس ـ ۳۰۰” روسیه به دولت سوریه اظهار کرد: سامانه موشکی اس- ۳۰۰ روسیه در سوریه عملیاتی شده و ارتش اسرائیل برای از بین بردن آن آماده می‌شود تا بدین ترتیب به آزادی عمل کامل در هر نقطه‌ای در جنگ احتمالی دست یابد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه عبر زبان معاریو گفت: تمام آتش‌بارهای موشک‌ها آزادی عمل ما را تهدید کرده و این احتمال وجود دارد که انجام ماموریت ارتش را دچار مشکل نماید.

این افسر صهیونیستی افزود: این سامانه چه توسط سوری‌ها مدیریت شود و چه تحت نظارت روس‌ها باشد، ما باید در هر حالتی برای مقابله با آن آمادگی داشته باشیم و باید اینگونه فکر کنیم که این سامانه صبح فردا آماده مقابله با عملیات ماست.

تومیر بار ادامه داد: روند آموزش نیروهای سوری برای استفاده از این سامانه که چند ماه به طول انجامید، هم اکنون به پایان رسیده و احتمالاً به آموزش نیروهای بیشتری نیاز باشد.

این مقام صهیونیستی در راستای بهانه تراشی برای حمله به سوریه مدعی شد: اصرار ایران بر حضور در سوریه نیز همچنان ادامه داشته و تهران به راحتی از خواسته‌های خود چشم پوشی نخواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید