روحانی خطاب به اعضای برجام: ادامه جلوگیری از رسیدن مواد مخدر به کشورهای شما میلیاردها دلار هزینه دارد؛ با شرایطی که آمریکا به وجود آورده، قادر به پرداخت این مخارج نیستیم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۵۶
    کد خبر :534439

حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت در بخشی از اظهارت خود خطاب به اروپیی ها گفت: شما نقش ما را در اینکه سیل مهاجرین را نگذاشتیم از این منطقه به سمت اروپا حرکت کند ، می‌دانید. پذیرای میلیون‌ها مهاجر بودیم و هستیم. شما می‌دانید که ما بزرگترین سنگر مبارزه با مواد مخدر بودیم و این ما بودیم که با 4 هزار شهید از نیروهای عزیز و جان برکف مان در مرزهای شرقی نگذاشتیم این همه مواد مخدر عبور کند و به کشورهای شما برسد.

به گزارش انتخاب، رئیس جمهور با بیان اینکه انجام این اقدامات، میلیاردها دلار مخارج دارد و با شرایطی که آمریکا به وجود آورده، قادر به پرداخت این مخارج نیستیم، گفت: نمی‌شود برجامی باشد و هزینه‌اش را ما پرداخت کنیم.

روحانی تاکید کرد: اگر برجام برای امنیت جهان، منطقه و برای صلح و توسعه منطقه است همه باید بهایش را پرداخت کنند.

رئیس جمهور خطاب به طرف های دیگر برجام با بیان اینکه شما می‌خواهید سایه برجام همیشه بر سر شما بوده اما همه کار این درخت به عهده ما باشد، افزود: شما هم وظیفه دارید؛ شما امروز برای حفظ خودتان نه به خاطر ایران، برای امنیت خودتان، برای حفظ جوان‌های خودتان در برابر مواد مخدر و سیل مهاجرین و همکاری‌های دیگری که تاکنون ایران با شما داشته است، وظیفه دارید و اگر این روند ادامه پیدا کند آن همکاری‌ها تعطیل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید