سرمربی برایتون: فصل آینده، عملکرد بهتری از جهانبخش خواهیم دید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳
    کد خبر :532397

سرمربی تیم فوتبال برایتون پیش‌بینی کرد که بال ایرانی این تیم فصل آینده، روزهای کم فروغی که در این فصل داشته را جبران خواهد کرد.

کریس هاتون، سرمربی تیم فوتبال برایتون که به لطف شکست کاردیف از بقا در لیگ برتر انگلیس اطمینان حاصل کرده، می‌گوید که علیرضا جهانبخش فصل آینده می‌تواند توانایی‌هایش را به اثبات برساند.

جهانبخش که تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند از آلکمار به «مرغان دریایی» پیوست و به گران‌ترین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل شد، در فصلی که تنها یک هفته دیگر به پایان آن باقی مانده است کارنامه جالب توجهی نداشته چرا که نه تنها گل نزده بلکه پاس گل هم نداده است، البته غیبت‌های طولانی مدت به سبب مصدومیت و پس از آن حضور در جام ملت‌های آسیا هم در این موضوع تأثیرگذار بوده‌اند.

برایتون درباره جهانبخش که برای بازی هفته گذشته برایتون مقابل نیوکاسل نیمکت‌نشین شد، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: گاهی اوقات زمانی که شما بازیکنی جدید آورده‌اید و گزینه‌های دیگری هم دارید، انتخاب تیم سخت می‌شود. بازیکنان زیادی ممکن است در اولین فصل حضورشان در یک تیم نتوانند خودشان را با آن تیم وفق دهند و مانند تیم سابق‌شان به طور منظم فرصت بازی نداشته باشند. با این حال مهم این است که شما باید ببینید که چه اقدامی برای ایجاد تعادل در تیم به صلاح است. در مورد جهانبخش و آندونه، من مطمئنم که فصل از آنها چیزهای بیشتری خواهیم دید.

تیم فوتبال برایتون در هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران میهمان آرسنال خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید