هیأت عالی‌رتبه مجمع تشخیص مصلحت نظام از پارک فناوری اطلاعات چین بازدید کرد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۴۵
    کد خبر :529077

هیأت عالی‌رتبه مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست غلامعلی حداد عادل به چین به سفر کرده است، از پارک فناوری « یانک پو» چین بازدید کرد.

هیأت عالیرتبه مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست غلامعلی حداد عادل و به منظور شرکت در اجلاس بین المللی «یک کمربند، یک راه» به چین به سفر کرده است، صبح امروز (دوشنبه) از پارک فناوری « یانک پو» چین بازدید کرد.

در جریان این بازدید، مدیر عامل «یانک پو» به ارائه توضیحاتی درباره توسعه هوش مصنوعی، نحوه تولید تراشه های رایانه ای و چگونگی مشارکت دولت چین، دانشگاه ها و بخش خصوصی در بهره برداری از این پارک فناوری پرداخت.

وی با اشاره به عضویت ٣٠٠ شرکت و اشتغال ١٠ هزار نفر با فعالیت شبانه روزی در این پارک علم و فناوری، اولویت بخشی به تولیدات کم هزینه، خریداری اوراق مشارکت و نیازسنجی مداوم از مؤسسات صنعتی و تجاری را که متقاضیان فناوری هوش مصنوعی هستند، سه سیاست اقتصادی «یانک پو» توصیف کرد.

حداد عادل رئیس هیأت عالیرتبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در این بازدید، تأسیس چندین هزار شرکت دانش بنیان و کارآفرینی های نوین در حوزه علم و فناوری در سال های اخیر در ایران را نشانه جهش فناوری های جدید در کشورمان دانست و بر تبادل دانش فنی بین دو کشور ایران و چین به ویژه انتقال فناوری تولید تراشه های الکترونیک تأکید کرد.

همچنین مدیر عامل یانک پو در این دیدار از همکاری شرکت های دانش بنیان ایرانی با « یانک پو» استقبال کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید