کرمانی‌مقدم: جذب بودیمیر با این کیفیت ضعیف، خیلی عجیب بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۲
    کد خبر :528182

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که ماریو بودیمیر کیفیت فنی ضعیفی داشت و جذب این بازیکن را اتفاقی عجیب دانست.

مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به دیدار پرسپولیس – سپاهان اظهار داشت: این بازی حساسیت‌های زیادی داشت و مسائل فنی تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار گرفت. دو تیم دوست نداشتند در این بازی بازنده باشند و در مجموع تساوی هم به ضرر هیچ‌کدام از تیم‌ها نشد. اگر استقلال در بازی با پدیده به پیروزی می‌رسید کار پرسپولیس سخت می‌شد، ولی حالا شرایط برای قهرمانی پرسپولیس برای سومین فصل پی در پی مهیا شده است.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ امسال می‌دانند، خاطر نشان کرد: روی کاغذ شانس پرسپولیس زیاد است، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. نباید فراموش کرد که پرسپولیس دو بازی بیرون از خانه دارد و تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی هم تیم‌های ضعیفی نیستند. بازی با تراکتورسازی هم بسیار تعیین‌کننده است و پرسپولیس نباید کار را تمام شده بداند. پرسپولیس برای قهرمان شدن پنج امتیاز می‌خواهد و امیدوارم که بازیکنان در سه بازی پایانی هم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقادهای اخیر از ضعف خط حمله سرخپوشان تصریح کرد: اینکه یک تیم صاحب موقعیت شود، بستگی به سبک بازی و تغذیه مهاجمان توسط هافبک‌ها دارد. هافبک‌های پرسپولیس در ایجاد موقعیت گل باید عملکرد بهتری داشته باشند در ضمن من معتقدم که علیپور هم در خط حمله تنهاست. هر چند برخی از این بازیکن انتقاد می‌کنند، ولی فکر نمی‌کنم این انتقادها درست باشد.

به گزارش تسنیم ،کرمانی‌مقدم با اشاره به غیبت بودیمیر در تمرینات سرخپوشان و اینکه آیا این بازیکن توانست برای پرسپولیس مثمرثمر باشد، تصریح کرد: من به عقیده برانکو احترام می‌گذارم. قطعاً سرمربی به عنوان نفر اول کادر فنی تصمیم‌گیرنده است و ایشان باید دلایل خودش را در مورد جذب بودیمیر بگوید. من معتقدم منشا کیفیت فنی خوبی داشت و پرسپولیس نباید این بازیکن را از دست می‌داد. بودیمیر نتوانست کار خاصی برای پرسپولیس انجام دهد و جذب او با این کیفیت ضعیف، خیلی عجیب بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید