رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد

احتمال افزایش آب بهای تهران تا ۱۵ درصد

    کد خبر :528102
آب بهای تهران

رئیس شورای شهر تهران گفت: احتمال دارد بهای آب از ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

محسن هاشمی در پایان صد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بحث مهمی در دستور کار شورای شهر تهران در ارتباط با موضوع آب تهران بود.

وی افزود: البته در جلسه قبل لایحه‌ای در این ارتباط مطرح شده بود و اعضای شورای شهر تهران درخواست ارائه گزارش در این حوزه را داشتند که در نهایت این گزارش در اختیار شورای شورای شهر تهران قرار گرفت و بختیاری مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب استان تهران، گزارشی در این زمینه ارائه کرد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در این جلسه و پس از ارائه گزارش مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب استان تهران، اعضا سوالات خود را مطرح کردند و در نهایت کلیات لایحه اشاره شده به تصویب رسید که بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران، اجازه استفاده از تبصره ۳ برای تأمین هزینه‌های تأسیسات و توسعه نحوه آبرسانی به شهروندان به شرکت آب و فاضلاب تهران داده شد.

وی گفت: البته این لایحه دارای یک ماده و ۱۱ تبصره است که در جلسه بعدی به جزئیات آن و تبصره آن رسیدگی خواهد شد.

به گزارش مهر، هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا با تصویب این لایحه، قیمت آب در شهر تهران افزایش پیدا می‌کند یا خیر گفت: در حال حاضر نمی‌تواند قیمت قطعی اعلام کرد اما بین ۱۰ الی ۱۵ درصد هزینه آب در شهر تهران اضافه خواهد شد و این درآمد صرف سیستم آبرسانی زیر زمینی شهر تهران خواهد شد و البته درباره اعلام قطعی در جلسه بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید