تاروردی زاده: تکنیک های جدیدی را با والیبال نشسته روسیه تمرین کردیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۳۰
    کد خبر :528001

مربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: اردو با تیم روسیه برای ما بسیار ارزشمند بود چرا که توانستیم عملکرد ملی پوشان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بهمن تاروردی زاده مربی تیم ملی والیبال نشسته مردان، درباره اردو مشترک با تیم روسیه بیان کرد: اردو با تیم روسیه برای ما بسیار ارزشمند بود چرا که توانستیم عملکرد ملی پوشان را مورد ارزیابی قرار دهیم. تیم روسیه قهرمان اروپا است و حتی بارها موفق به شکست تیم بوسنی شده و پیشرفت خیلی خوبی نسبت به گذشته داشته است. به نظرم روسیه می تواند در آینده در جمع سه تیم برتر جهان قرار گیرد و برگزاری اردو با این تیم باعث شد تا آمادگی ملی پوشان ما افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم روسیه اجرای سرویس خوبی دارد و بازیکنان این تیم تلاش می کنند تا توپ را با ۲ حرکت وارد زمین حریف کنند و ما در این اردو سعی کردیم شیوه بازی تیم روسیه را به بازیکنان تیم ملی آموزش دهیم و همچنین تکنیک های جدیدی را که در نظر داشتیم با آنها تمرین کنیم.

تاروردی زاده درباره دیدارهای تیم ملی ایران برابر روسیه عنوان کرد: تیم ما توانست نتایج خوبی را برابر روسیه کسب کند اما هدف ما از این بازی ها اجرایی کردن تمریناتی بود که ملی پوشان در طول اردو انجام داده بودند.

وی درباره رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: باتوجه به اینکه سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آوردیم این رقابتها برای تیم ما به نوعی حکم دیدار تدارکاتی را دارد و با میزان آمادگی که ملی پوشان ما دارند، مشکل خاصی برای این مسابقات نخواهیم داشت.

مربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان گفت: اردو خیلی خوبی مقابل تیم روسیه داشتیم و بازیکنان تیم ما توانستند تمریناتی که مد نظر کادر فنی بود را به خوبی انجام دهند و آماده رقابت های قهرمانی آسیا شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید