کشف بیش از یک تن مواد مخدر در شهرک صنعتی سلفچگان قم

  • حوادث
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۵۰
    کد خبر :527805
مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک تن و ۳۳۷ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های “قم و تهران بزرگ” خبر داد.

سردار آقاخانی عنوان کرد: با انجام تمرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی “تهران بزرگ”، محل دپوی مواد مخدر در شهرک صنعتی سلفچگان قم شناسایی شد که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با هماهنگی قضائی، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم برای دستگیری قاچاقچیان به محل شناسایی شده اعزام شدکه ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی افزود: طی بازرسی به عمل آمده از داخل کارخانه سنگبری ۳۸۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفین در قالب ۳۵۸ بسته و ۹۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۹۱ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش ایسنا سردار آقاخانی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد و گفت: سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر با ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شوم خود همواره سعی می‌کنند جوانان و نوجوانان را به ورطه اعتیاد کشانده که باید همگان هوشیار بوده تا جوانان جامعه اسیر بلای خانمان سوز اعتیاد نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید