اظهارات غیرمسئولانه بازیکن سپاهان و دردسرهایی که به وجود آورد

  • ورزشی
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
    کد خبر :527706

مصاحبه عجیب و غیرمسئولانه بازیکن جوان باشگاه سپاهان که بعد از دیدار با پرسپولیس صورت گرفت، تبعات سنگینی برای وی به همراه داشته و با واکنش‌های جدی همراه شده است.

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان بعد از مسابقه با پرسپولیس در حالی که انتظار می‌رفت طبق قواعد حرفه‌ای فوتبال تنها به اظهارنظر فنی در مورد شرایط بازی بپردازد، مسائل و موضوعات عجیبی را پیرامون بازی بعدی این دو تیم در اصفهان مطرح کرد و گفت که «بهتر است هواداران پرسپولیس برای بازی روز سوم خرداد در جام حذفی به اصفهان نیایند». این حرف به نوعی تحریک هواداران دو تیم برای بازی بعدی و همچنین عامل ایجاد درگیری‌های احتمالی در آن مسابقه حساس محسوب می‌شود.

با این وجود تردیدی وجود ندارد که یزدانی به دنبال چنین هدفی نبوده و معمولاً بازیکنان جوان در این فرصت‌ها تلاش می‌کنند در بین هواداران تیم خودی موقعیت و محبوبیت بیشتری پیدا کنند. البته چنین هدف‌گذاری نامناسبی با این مصاحبه جنجالی، احتمالاً مدافع سپاهان را به خواسته خودش نمی‌رساند، چرا که با توجه به شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس و همچنین ورود مراجع انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال، انتظار می‌رود برخورد قاطعی با یزدانی صورت بگیرد تا یک بازیکن با چنین مصاحبه غیرمسئولانه‌ای امنیت یک مسابقه حساس فوتبال را به خطر نیندازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید