ادامه اعتراضان در انگلیس، بورس لندن مسدود شد

    کد خبر :526546

اعتراضات فعالان و حامیان محیط زیست در انگلیس به ساختمان بورس لندن کشیده شد.

حامیان و فعالان محیط زیست در شهر لندن، پایتخت انگلیس آخرین روز اعتراضات خود را در مقابل ساختمان بورس اوراق بهادار برگزار کردند.

در همین ارتباط اعلام شده است که معترضان بازار سهام لندن را با قرار گرفتن در ورودی آن مسدود کرده‌اند و موجب اختلال در روند کاری بورس لندن شدند.

همچنین پلیس لندن اعلام کرده گروهی از فعالان محیط زیست با در دست داشتن پلاکارد از واگن‌های قطاری در یکی از مسیرهای پرتردد لندن بالا رفته‌اند و باعث بروز مشکلاتی در حمل و نقل شده‌اند.

معترضان به سیاست‌های دولت در زمینه تغییرات آب و هوایی اعتراض دارند و در روزهای گذشته اعتراضات گسترده‌ای را در لندن و چندین شهر بزرگ دیگر انگلیس برگزار کردند.

این معترضان که به گروه «قیام علیه انقراض» مشهور شده‌اند، طی دو هفته گذشته با مسدود کردن سیرک آکسفورد و پل واترلو و همچنین شکستن درب ساختمان شل و همچنین برگزاری تظاهرات در پارلمان موجب بروز اختلال در سراسر لندن شده اند.

شرکت کنندگان در اعتراضات روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کردند، امروز تمرکزشان بر روی صنایع مالی بوده است، با این هدف که از آنها بخواهند درباره صنعت آب و هوا و تأثیرات آن بر کره زمین، بیشتر نگران باشند.

منابع رسمی در انگلیس اعلام کرده‌اند که از زمان آغاز اعتراض‌ها در دوشنبه گذشته تاکنون هزار و ۸۸ نفر دستگیر شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید