کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا؛ اطری، امامی، تیموری و یزدانی به نیمه‌نهایی رسیدند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸
    کد خبر :525095

4 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا راه یافتند.

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) در شهر “شی آن” چین در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان می رود.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه 7 بر 7 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی از هند مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت وی در دور بعد مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان قرار می گیرد.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 4 اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف زوپینگ لینگ از چین می رود.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید