احتمال نشت فاضلاب در ۲ محله شهرری

    کد خبر :520119
احتمال نشت فاضلاب

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بی‌توجهی شرکت آب و فاضلاب به استان تهران، از وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب در دو محله‌ شهرری گلایه کرد.

حسن خلیل‌آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب دو محله عباس‌آباد و بهشتی گفت: سه تا چهار سالی می‌شود که در شهرری شبکه فاضلاب در حال اجراست، اما به دلیل عدم شیب مناسب دو محله عباس‌آباد و بهشتی متاسفانه هنوز این دو محله به تصفیه‌خانه وصل نشده‌اند.

وی با بیان این‌که به نظر می‌رسد به منظور رفع این مشکل ایجاد مخزن مورد تایید شرکت آب و فاضلاب برای پمپاژ ضروری است، اظهار کرد: در بازدیدها از هر دو محله متوجه شدیم که تاسیس سیستم پمپاژ، جانمایی و نقشه آن تهیه شده، اما هنوز اجرایی نشده است و متاسفانه مسئولان آب و فاضلاب هم پاسخ روشنی نمی‌دهند و موضوع را به یکدیگر ارجاع می‌دهند.

به گزارش ایسنا، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که تاخیر در اجرای این پروژه باعث بروز خساراتی از جمله فرونشست معابر و خانه‌ها و همچنین مشکلات زیست محیطی ناشی از نشت فاضلاب انباشت شده می‌شود، گفت: به شرکت آب و فاضلاب تهران تذکر می‌دهم که با توجه به اهمیت موضوع و برای پیشگیری از خسارات غیرقابل جبران، به حال این دو محله فکری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید