جزئیاتی جدید از گوشی پیکسل4 XL افشا شد

    کد خبر :512082
گوشی پیکسل 4 XL

گوشی پیکسل XL 4 یکی از گوشی های هوشمندی است که شرکت گوگل انتظار دارد با فروش قابل قبولی رو به رو شود. با این وجود، تا کنون اطلاعات چندانی در مورد گوشی مذکور رونمایی نشده بود و اکنون تصاویر و جزئیاتی جدید از این محصول معرفی شده است.

تصاویری جدید از گوشی پیکسل افشا شده که نشان می دهد این گوشی دارای دو دوربین عقب است.

نگاهی سریع به تصاویر فاش شده از این گوشی هوشمند نشان می دهد که این گوشی هوشمند به حسگر اثر انگشت مجهز است و ممکن است حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش نیز وجود داشته باشد. همه نسخه های پیکسل تا به امروز دارای یک دوربین عقب بوده اند، با این حال، شایعه شده است که مدل بعدی پیکسل XL دو دوربین دریافت خواهد کرد.

به گزارش انتخاب،درواقع بر اساس یک عکس منتشر شده در سایت SlashLeaks پیکسل 4 XL به جای یک دوربین در پشت دو دوربین خواهد داشت . به طور کلی گوگل تنها یک دوربین عقب در هر مدل پیکسل بزرگ و کوچک داشته است. این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ایجاد عکس هایی که رقیب گوشی ها با دو دوربین عقب مانند آیفون XS و یا سه دوربین عقب مانند هواوی P20 Pro است، وارد رقابت شده است. دوربین دوم می تواند برای چیزی غیر از عکسبرداری مانند واقعیت افزوده استفاده شود.

بر اساس طرح نقاشی های 4 XL سوراخ های پانچ بیضی برای دو دوربین خودکار مانند گلکسی S10 Plus جدید وجود دارد. مورد مهم دیگر این است که حسگر اثر انگشت در بخش پشتی این گوشی وجود ندارد. این حذف می تواند نشان دهد که گوشی بعدی پیکسل دارای یک خوانشگر اثر انگشت درون صفحه ای مانند وان پلاس6T و گلکسیS10 خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید