چیز‌هایی که نباید به یک مرد بگویید!

    کد خبر :502635
زندگی زناشویی

از نظر خیلی از افراد همسرداری یک هنر است و فن و تخصص و مهارت ‌می‌طلبد. افرادی که ‌می‌خواهند زندگی خوبی با همسر خود داشته باشند همواره به دنبال این هستند که هنر زندگی زناشویی و رابطه آشنایی پیش از ازدواج را بیاموزند

شما ‌می‌توانید یک خانم مستقل باشید و در عین حال از کمک‌های همسر خود استفاده کنید. این که به شوهرتان بگویید من کاملا مستقل هستم و به تو نیازی ندارم سبب شده‌اید که احساس مفید بودن را از او بگیرید و حس کند که نمی‌تواند با کمک‌هایش تاثیری در زندگی شما داشته باشد.

هرچند خانم‌های وابسته برای آقایان جذاب نیستند اما دوست دارند گاهی به همسرشان کمک کنند.

در ابتدای رابطه انتهای آن را مشخص نکنید

اگر در ابتدای آشنایی هستید، در صحبت‌های ابتدایی به او نگویید اول از همه باید مشخص کنیم رابطه ما چیست. دوست معمولی هستیم یا قرار است به ازدواج فکر کنیم.

شما باید اجازه دهید همه چیز سیر طبیعی خود را طی کند. همان‌طور که خانم‌ها علاقه‌ای ندارند که آقایی از همان ابتدا حرفی در مورد روابط جنسی بزند، مردها نیز دوست ندارند از همان ابتدا خانم‌ها درباره ازدواج حرف بزنند و او را در مقام شوهر ببینند.

درباره رابطه قبلی خود صحبتی به میان نیاورید

وقتی درباره رابطه یا روابط قبلی خود صحبت ‌می‌کنید دو حالت پیش ‌می‌آید. حالت اول این است که او را با شریک رابطه قبلی خود مقایسه ‌می‌کنید و به او ‌می‌گویید اگر فلانی بود الان از من دفاع ‌می‌کرد یا برایم فلان کار را انجام ‌می‌داد.

در این حالت او احساس خیلی بدی به شما پیدا خواهد کرد و بدون شک از شما دور خواهد شد. چرا که گمان ‌می‌کند شما هنوز نفر قبلی را دوست دارید و از فکر او خارج نشدید. حالت دوم این است که از رابطه قبلی خود بدگویی کنید و بگویید که رابطه بدی داشتید یا دوست قبلی شما آدم خوبی نبوده است.

در این حالت هم گمان نکنید که او را خوشحال کرده‌اید. بلکه سبب ‌می‌شوید که او گمان کند شما هنوز بار سنگین رابطه بد قبلی خود را به دوش ‌می‌کشید و لحظاتی را که ‌می‌توانید با شریک جدید خود در خوشی طی کنید با خاطرات منفی رابطه قبلی خود خراب ‌می‌کنید.

حرف‌هایی که خجالت شما را در مقابل او نشان دهد

مردها زن‌هایی را که اعتمادبنفس دارند دوست دارند. از این رو حرف‌هایی که نشان دهنده اعتمادبنفس پایین شماست بیان نکنید. برای مثال به او نگویید این لباس شکم بزرگ مرا واضح نشان ‌می‌دهد. اعتمادبنفس داشته باشید و در تنهایی فکر کنید چه چیزی بپوشید یا نپوشید و جملاتی که اعتمادبنفس پایین شما را نشان ‌می‌دهد به او نگویید.

به او نگویید که همه مردها شبیه هم هستند

جملاتی که چنین مفهومی‌ را به او ‌می‌رساند بیان نکنید. حتی اگر روابط قبلی شما به این صورت بوده که گمان ‌می‌کنید همه مردها در یک ویژگی مشترک هستند، بدبینی خود را به او منتقل نکنید.

مردها دوست دارند که طرف مقابلشان به آن‌ها بگوید که مرد متفاوت و خاصی هستند. این گونه جملات باعث ‌می‌شود که همسر شما حتی اگر مرد خوبی باشد از شما دور شود.

خود را بی هدف نشان ندهید

چه در زمان آشنایی و چه در دوران نامزدی یا پس از ازدواج صحبت‌هایی نکنید که شما را بی هدف نشان دهد. اگر در ابتدای آشنایی از شما پرسید که در زندگی چه کارهایی انجام ‌می‌دهید نگویید هدف یا کار خاصی ندارم. با برنامه باشید و اهداف خود را مشخص کنید و در صحبت‌هایتان با او این موضوع را منتقل کنید.

به او نگویید که از شما بهتر است

جملاتی که به او این مفهوم را برساند که از شما بهتر است به او نگویید. برای مثال در ابتدای آشنایی به او نگویید که من خیلی خوش‌شانسم تو را پیدا کردم. بلکه به جای این جمله ‌می‌توانید بگویید که ما هردو خیلی خوش شانسیم که یکدیگر را پیدا کردیم.

حرف‌هایی نزنید که او گمان کند عیب و ایرادی دارید که او نمی‌بیند

شاید شما پیش از او روابطی داشتید که به هر دلیلی به هم خورده است. اگر به او بگویید که «مردها همه با احساسات انسان بازی ‌می‌کنند» او چنین ‌می‌شنود که «همه مردا به دلیلی مرا ‌ترک ‌می‌کنند».

از این رو گمان ‌می‌کند ایراداتی غیر قابل تحمل دارید که در طول زمان مردها متوجه آن ‌می‌شوند و شما راترک ‌می‌کنند.

جملاتی که احساس واقعی شما را بیان نمی‌کند

اگر از چیزی ناراحت یا عصبانی هستید به او نگویید که خوبید. بلکه اگر حال شما را پرسید ناراحتی خود را بیان کنید. هرچه بیشتر خواسته‌های خود را با یک مرد راحت‌تر در میان بگذارید رابطه خود را نیز راحت‌تر پیش خواهید برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید