سارقان علائم راهنمایی و رانندگی دستگیر شدند

  • حوادث
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰
    کد خبر :497698
سارقان علائم راهنمایی و رانندگی

زن و مرد جوانی که اقدام به سرقت حدود ۶۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی کرده بودند، دستگیر شدند.

روز گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ در حال سرقت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در خیابان هستند که درپی آن مأموران کلانتری قلعه نو به محل اعلامی اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل آنها متوجه شدند که حدود دو شب است که یک زن و مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان در خیابان حاضر شده و اقدام به سرقت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی کرده‌اند که در همین راستا نیز طرح مهار برای دستگیری این افراد در محدوده به اجرا درآمده و دقایقی بعد یکی از تیم‌های گشتی پلیس خودروی وانت پیکان متعلق به این زن و مرد را شناسایی و متوقف کردند.

با انتقال متهمان به کلانتری، این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و گرچه مدعی بودند که مرتکب جرمی نشده‌اند، اما با توجه به کشف شش تابلوی راهنمایی و رانندگی از خودریشان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت این تابلوها و در مجموع حدود ۶۰ تابلو اعتراف کردند و گفتند که برای تأمین هزینه موادمخدر دست به سرقت زده‌اند.

به گزارش ایسنا، مراد مرادزاده، رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو با تأیید این خبر اعلام کرد: شناسایی مالخران اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار دارد و دو متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید