آخرین خبرها از زمان واریزی آخرین تخصیص کمیته به فدراسیون‌های ورزشی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹
    کد خبر :497309

کیکاووس سعیدی، خزانه‌دار کمیته ملی المپیک درخصوص آخرین واریزی به فدراسیون‌های ورزشی مطالبی را بیان کرد.

کیکاووس سعیدی در خصوص دریافت بخش پایانی بودجه کمیته ملی المپیک و واریزی آخر به فدراسیون‌ها اظهار داشت: پیگیر بودجه هستیم و قول مساعد و مثبت داده شده و ان‌شاالله طی چند روز آینده تخصیص پایانی را دریافت می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: فعلا نمی‌توان به صورت دقیق در مورد میزان دریافتی صحبت کرد چون بستگی به شرایط بودجه و خزانه دارد. شاید در حدود 5 تا 6 میلیارد تومان از باقیمانده بودجه سال 97 را دریافت کنیم که که حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان آن مربوط به 15 درصد بودجه باقیمانده فدراسیون‌ها است. در این صورت می‌توانیم صدرصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کنیم‌.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک یادآور شد: در سال 97 حدود 23 میلیارد و 700 میلیون تومان به فدراسیون‌ها تعهد داشتیم. 20 میلیارد و 400 میلیون تومان به آنها پرداخت کردیم بعلاوه 15 میلیارد برای بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان در آرژانتین برای فدراسیون‌های اعزامی هزینه کردیم که شامل ارز، بلیط اسکان و تغذیه و پاداش روی سکو و پول تو جیبی بوده است.

وی درخصوص بودجه سال 98 کمیته ملی المپیک یادآور شد: فعلا همان 74 میلیارد و 500 میلیون تومان برای بودجه سال 98 قطعی شده است البته صالحی‌امیری با هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان و مسئولان سازمان برنامه و بودجه رایزنی‌هایی داشته تا با توجه به المپیک 2020 بتوانیم سهمیه بیشتری دریافت کنیم اما همه چیز بستگی دارد به شرایط بودجه کشور و تصمیمات مجلس دارد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا در سال 97 فدراسیونی بوده که کمیته ملی المپیک بیش از بودجه مصوب به آن پرداختی داشته و حمایت کرده باشد، گفت: تنها فدراسیونی که به خاطر اعزام های متعدد برای آمادگی صددرصد بودجه را گرفته است، کشتی است. برابر مصوبه هیئت اجرایی سقف بودجه فدراسیون‌ها 2 میلیارد تومان بوده که ما بیش از آن هم پرداختی نخواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید