دانش‌آموزان برای حل بحران‌های زندگی به کسب مهارت بپردازند

    کد خبر :496956
حل بحران‌های زندگی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از دانش‌آموزان می‌خواهم که خود را برای یک زندگی سعادتمند با کسب مهارت و همفکری و همدلی آماده کنند؛ چراکه درس فقط بخشی از زندگی است و آنچه می‌تواند زندگی سعادتمندی تأمین کند و در بحران‌های زندگی به کمک بیاید، توانمندی و مهارت‌هایی است که اکنون کسب می‌کنید.

علیرضا کاظمی در مانور تشکیلاتی سپاس مربی در ناحیه یک ری، ضمن تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام، روز زن و بزرگداشت مقام مادر به مادران حال و آینده گفت: بسیار خوشحالم که در این روز بزرگ در برنامه مفرح و سرزنده و معنوی شما دانش آموزان پیشتاز و نمونه شهرری حضور دارم.

وی با اشاره به هفته امور تربیتی و تاریخچه تأسیس آن ادامه داد: این نهاد یادآور شهیدان رجایی و باهنر در روزهای آغازین انقلاب با نگاه نوآور و خلاقانه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش ایسنا، کاظمی با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) گفت: آن حضرت از چند منظر در کل کائنات نمونه است؛ از منظر نسبت ایشان با نبی مکرم، از منظر مجاهدت و تلاش و کسب درجات و همچنین نگاه ویژه خداوند به ایشان به‌عنوان بنده نمونه و مادر نمونه که بهترین انسان‌های روی زمین را تربیت‌کرده است. همچنین ویژگی‌ها و سیره بسیار ارزشمند ایشان در ابعاد مختلف زندگی یک انسان شایسته قابل‌توجه است.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با تأکید بر اهمیت مهارت‌آموزی و شرکت در فعالیت‌های گروهی گفت: از دانش‌آموزان عزیز می‌خواهم که خود را برای یک زندگی سعادتمند با کسب مهارت و همفکری و همدلی آماده کنند؛ چراکه درس فقط بخشی از زندگی است و آنچه می‌تواند زندگی سعادتمندی تأمین کند و در بحران‌های زندگی به کمک بیاید توانمندی و مهارت‌هایی است که اکنون کسب می‌کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید