خدایی: روی برنامه‌هایم تمرکز کرده‌ام، نه دیدار با اعضای مجمع کشتی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :495729

دارنده مدال برنز سال ۲۰۰۲ کشتی آزاد جهان گفت: در این مدت هیچ دیداری با اعضای مجمع کشتی نداشته و نخواهم داشت، تمرکزم روی برنامه‌هایم است.

مجید خدایی درخصوص کارهایی که تاکنون برای حضور در انتخابات کشتی انجام داده است، اظهار داشت: هیچ تماسی تاکنون با هیچ یک از اعضای مجمع نداشتم و دید و بازدیدی هم در این میان صورت نگرفته است چراکه ما همه جزو یک خانواده هستیم و همدیگر را می‌شناسیم و فکر می‌کنم مجمع کشتی بیشتر از آنکه به دنبال دیدار با کسی باشند به دنبال برنامه‌های کاندیدا هستند و می‌خواهند بدانند چه کسی بیشتر و بهتر می‌تواند به کشتی کمک کند.

سخنگوی شورای فنی فدراسیون کشتی تاکید کرد: من تلاشم این است که برنامه جامع‌تری ارائه دهم و کشتی روز به روز رشد کند. فکر نمی‌کنم اصلا دیداری با کسی داشته باشم چون تمرکزم روی یک برنامه راهبردی و خوب است که نظر اعضای مجمع را جلب کند. بعد از ثبت‌نام برنامه‌هایم را در اختیار مجمع قرار می‌دهم که براساس برنامه‌های کاندیدا تصمیم گیری کنند.

خدایی همچنین گفت: اسپانسر قوی و خوبی هم دارم و تلاشم این است که با مدیریت مشارکتی، به مردم کمک کنم. این خیلی خوب است که امروز شنیده می‌شود گوش شکسته‌های زیادی قصد ورود به انتخابات را دارند و این یعنی اینکه همه می‌خواهند به کشتی کمک کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید