تیراندازی در اصفهان

  • حوادث
  • جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۲۵
    کد خبر :485231
جهانگیر کریمی

دقایقی پیش خبری مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در محله همدانیان اصفهان در فضای مجازی منتشر شد. صدای تیراندازی شنیده شده از اسلحه پلیس بوده و اعضای باند سرقت منازل دستگیر شدند.

دقایقی پیش خبری مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در محله همدانیان اصفهان در فضای مجازی منتشر شد.

در همین رابطه جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: پلیس در حال بررسی این موضوع است، هنوز جزییاتی از این حادثه در دست نیست.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید ولی احتمالا صدای شنیده شدن در پی عملیات دستگیری سارق بوده است.

صدای تیراندازی شنیده شده از اسلحه پلیس بوده/ اعضای باند سرقت منازل دستگیر شدند

جهانگیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: پلیس آگاهی استان اصفهان از مدتی قبل باند سرقت منازلی را تحت نظر داشت، این باند سرقت منزل امشب حدود ساعت 21:45 در حال سرقت از منزلی در محله همدانیان بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: 2 نفر از سارقان در اتومبیل 206 بیرون از منزل و یکی از سارقان نیز داخل منزل بوده است که مأموران پلیس آگاهی عملیات دستگیری آنان را آغاز می‌کنند.

وی افزود: سارقان داخل اتومبیل پس از اطلاع از حضور پلیس متواری می‌شوند و مأموران برای توقف آنان به سمت تایر خودروی آنان شلیک می‌کنند؛ در نهایت خودرو متوقف و هر دو سارق دستگیر می‌شوند، سارق داخل منزل نیز توسط دیگر مأموران دستگیر می‌شود.

کریمی افزود: از این سارقان مقداری طلا کشف شده که هنوز ارزش آنان مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی بعداً منتشر می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: این عملیات هیچ مجروحی نداشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید